Hej jag är Iphone användare men som börjar snegla lite på Android telefoner, främst vill jag ha större skärm.Är det många av er som gått från Iphone till Android och hur har ni upplevt det? krångligt? lätt? skönt?
Eftersom det inte går att köpa betalapps kan man då kanske tanka dessa på piratebay och lägga in bara? de vore ju smidigare än de sätten som jag läste om.
Har testat en polares x10 och den gillade jag inte så mkt, inte så snyggt gränssnitt från början tyckte jag men det är väl bara att ändra hur man vill antar jag, eller? Han bryr sig inte om sånt nämligen så han hade ingen aning.
Vilken Mobil har bäst respons på skärmen detta är väldigt viktigt för mig då jag även pillat på en HTC Hero den hängde inte med, x10 lite bättre men inte heller jättebra.
Detta är såklart inte de bästa androidlurarna men jag tänkte nog köpa den bästa som finns just nu. skulle även vilja ha en telefon som får uppdateringar snabbt jämt, är det nexus man ska ha då? Jag har kollat in Droidx på youtube å den ser cool ut, varför funkar den inte här?
Finns det nå torrentprogram till android så du kan tanka musik och film och lägga in direkt i telefonen? Jag laddar ner laglig musik och film såklart
MVH
//Carlos
Click to expand...