Vad är viktigt för Sony Xperia användare?

Diskussion i 'Sony & Sony Ericsson Allmänt' startad av inact_0004, 11 apr 2012.

  1. Buzz

    Buzz Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    4 682
    Mottagna gillanden:
    2 038

    MINA ENHETER

    Nu vet jag inte om Sony fortsätter läsa här men ändå: Jag har senaste dagarna upptäckt ett ganska störande fel i min Xperia Pro. Nämligen att skärmen är polariserad på ett sätt som gör att när jag har solglasögon så kan jag bara se skärmen i liggande format. I stående format så blir den helt svart. Så det är ett tips att kolla så telefonen fungerar med solglasögon i fortsättningen.
     
  2. Isengard

    Isengard Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 maj 2012
    Inlägg:
    1 448
    Mottagna gillanden:
    138

    MINA ENHETER

    annars är det inte så svårt att ta av sig sina solglasögon...
     
  3. reiman

    reiman Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 apr 2011
    Inlägg:
    528
    Mottagna gillanden:
    164
    Operatör:
    halebop
    Telefon:
    iPhone 14 pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    halebop
    Telefon:
    iPhone 14 pro
    efter tröttsamt handhavande med buggar och kraschar på både en arc och en ray med REN installation av ics så säger jag bara:

    STABILT OS! prio 1.
     
  4. BMarkusK

    BMarkusK Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    30 okt 2011
    Inlägg:
    437
    Mottagna gillanden:
    99

    MINA ENHETER

    Viktigaste av allt är att få uppdateringar och kunna ha den senaste Android versionen. Såna saker som att säga att Xperia Arc (om det nu stämmer) inte får Jelly Bean gör mig väldigt besviken och då ser jag mig till någon annan tillverkare. Jag hade satsat på få telefoner med bra hårdvara som jag hade kunnat fokusera på och kunna uppdatera. Titta bara på hur det gick för er med Xperia 10. Hur många blev inte sura och besvikna då?. Satsa på kvalitet och uppdateringar istället för kvantitet och sura kunder.

    Skickat från min LT15i via Tapatalk 2