Kan varmt rekommendera Panasonic RP-HJE120 för den som vill ha ett par billiga in-ear som klår det mesta under 400, köpte dessa ihop med ett par Monoprice 9927 för att se vad all hype stod för. Pannisarna levererar härlig bas, samt en härlig balans i övriga registret. Lita på mina ord att ni inte kommer ångra köpet 
Monopricen var meh.. Behöver troligtvis byta tippar på dem, låter alltför metalliska i min smak. Calvin Harris låtar kan skära i öronen, ibland.
Beats Studio 2.0 kör jag när jag ser film eller vill spela ostört hemma på ps4an. Helt ok ljud, enligt min uppfattning lika ATH-M50, inte bättre så prislappen på 2600 är 1500 för mycket. Köpte mina i USA för 1800 så det var helt ok.
På vift kör jag med mina Bluebuds X, låter riktigt bra för att vara blåtand, förvånansvärt bra! Kan också rekommendera dessa om du som jag njuter av trådlöst emellanåt.
Koss Porta pro, njah. Dålig isolering, läcker ljud som ett soll.. Finns att nypa på ICA maxi för 199. För det priset hade jag hellre satsat på rp-hje120. Är mic ett måste är rp-hje125 ok, men ljudet ska enligt cnet vara sämre.
Till sist, jvc flats. Ok lur som levererar bekväm passform, billiga och har ett neutralt ljud som kan underskattas ibland! Går att lyssna länge med dessa. Dock något plastiga och känns extremt ömtåliga.
Pryltokig som man är lär det ändå bli ett par JBL E1+ så fort de går att köpa.
Last edited: 2 februari 2015