Jag kör Galaxy on fire 2, Angry bird rio, NES emulator(lite gamla godingar) och aporkalypse eller vad det nu hette... ingen speciell rangordning dock på väg upp på topplistan är solar defense men har bara kört en bana än, mer lär det bli! jag saknar bloons td4 som jag hade på min iphone, det va helt sjukt beroendeframkallande
Finns galaxy on fire 2 inte ute till andra androids än play? Hade ett liknande i min gamla SE, sjukt grymt
Angry Birds, Contract Killer, Game dev story, Stair Dismount och Stupid Zombies är de som går varmast hos mig. Har början nosa lite på Dungeon Defenders också.
dungeon hunter 2 går numera rätt hårt i telefonen, riktigt skojigt körde lite sacred odyssey också men fick FC ganska ofta efter ett tag så jag har inte orkat med det riktigt..
Dungeon Hunters 2, sjukt bra spel. Spela online är bara för underbart - påminner om Diablo 2 dagarna!
Gick väl på en trettio spänn tror jag! Värt det som fan tyckte jag iaf Sent from my R800i using Tapatalk
Kör Grand prix story Djäkligt skoj om man gillar att vara manager å sköta stall och uppgradera prylar..lvla mekaniker och se när ens bilar kör WM :-) guldspel https://market.android.com/details?id=net.kairosoft.android.paddock_en
Apparatus är min nuvarande favorit. Har sett många liknande förut, men ingen med denna grafiken eller känslan. Svenskutvecklat till på köpet. Full Lite