När du är bland apparn i program klicka på "menyknappen" och välj alla i filtret. Då kan du se market och tömma cach & data. Detta skrev även någon i post tidigare, men du kanske inte såg det? /qsec
Ingenting än... Varför? Inget minne kvar på min hero och inget jag vill ta bort på telefonen. SkitHTC med skitminne >.>
det första jag köpte var Doodle Jump som jag köpte 1a September, sen har det blivit en lång lista av spel och program
Tog bort lite appar för att prova att köpa, for funsies Kommer dock ta bort appen jag köpte inom 24timmar för att få tillbaks pengarna sedan installera apparna igen ^^ Finns faktiskt inget på telefonen jag inte vill ha kvar. Finns ju givetvis lite appar man kan överleva utan, men dom flesta sådanna är väldigt små Har planer på det.
Nu har jag köpt lite med emulator innan, men totalt sett ser min Checkout ut såhär (några är annulerade): Spoiler Bli medlem eller logga in för att visa innehållet! Det såg ganska mycket ut.
Många som verkar ha köpt Swiftkey. Jag köpte både den och SlideIT, testade ett tag och avbeställde sedan swiftkey då jag tycker att SlideIT helt enkelt är överlägset i skrivhastighet och smidighet i att byta språk. I övrigt har jag köpt Beautiful Widgets och OnOff widgetpack. Beutiful widgets köpte jag enbart för klock/väder appen. Sen föredrar jag OnOff's toggle widgets från Curvefish bättre då man kan byta skins på dom mycket bättre. Sen tänkte jag bara skriva hur jag fick fram min "populäraste betalprogram" flik då även jag hade problem med den först. Jag gick in i inställningar, valde program, valde aktiva program, valde market och sedan rensade cache + data och vips så funkade det. Lycka till.
GoTo http://www.gotoandroidapp.com/index.html Den bästa låsappen jag har hittat Körde på executive assistant free innan men den låste ju inte telefonen... -edit- Eller jag köpte Robot #13 del 2 först men blev ganska besviken så den åkte ut igen tyvärr