Men om du misslyckas på första teorin, måste du göra uppkörning innan du försöker dig på teorin igen, det hände nämligen mig
Flera SAAB tokar här ser jag Min busbil.. (insåg just att jag inte har några roliga bilder på bilen i helt skick.. )
Kör för tillfället en Toyota Corolla T-sport -03 Kan kanske ta nån bild på den i morrn efter att den varit på spa och fått lacken masserad...
Här körs det Merca C320 8k mil och Suzuki Hayabusa.. Den senare lite trimmad... Det räckte visst inte... Kommer väl någorlunda snart bli en då frugan börjar tjata om en ond liten dvärg...
Hehe! Jag har ingen skönhet... Valde en pensionärsbil för att jag inte skulle bli lockad att busköra. Bra att lasta i också. Mitshubiscscshhchsi space star.
1. Volvo v70 -99 med 32500 på mätare & automat. Problemfri senaste 7 åren. 2. Fruns pendlarbil, Ford Fiesta -05. Mindre problemfri senaste året :'(
Just nu körs det inte mycket, då någon kul typ tyckte att han var i stort behov av just min bil. Så nu står den stöldskadad på verkstad. Men annars är det en Jeep Cherokee 4.0L med massor av mil på mätaren. En riktig skräpbil, men fan så rolig att köra.
Opel manta B -78 med "400 kit" (Opel manta B 400 byggdes för rally). Turbokonverterad 2.6 liters motor med 215 hästar och dryga 29 000 mil. Ser ut som på bilden fast min är limegrön. Har även en Ford Mustang -69 i garaget som håller på att rustas upp. Miltalet på den ligger på ca 52 000. Fast min är blå. Antar att bilder på mina bilar vore att föredra, kan lägga upp vid senare tillfälle då jag inte är hemma just nu.
Kör Ferrari: http://www.wired.com/images_blogs/autopia/images/2008/06/24/ferrari_fxx_millechili_02.jpg När man glömt tankat så tar jag oftast corvetten: http://www.partstrain.com/images/The_Auto_Blog/ChevroletCorvette.jpg (inte mina bilder men det är modellerna jag har)
Och iom det inlägget vill jag införa "pix or it didnt happend"-regeln. Så här kör jag: Mest för att visa pimpningen
Då skulle du nog lyckats tigga till dig nåt dyrare än en Tatoo Själv kör jag Saab 9-3 -99 där mätaren precis passerade 10 000