Kör en gammal Audi 100 -90 som är för ful för att visas på bild Blir något vettigare när jag och sambon får jobb nu efter studietiden
Har det med, pallar inte sälja den än dock. Håller på att övningsköra just nu och jag har ingen egen bil så då är det en Renault Scenic -05 som gäller, och vill ni ha problem med allt som har med el i bilen att göra så är detta ett bra förslag. Segaste accet också! Snart kommer mina päron sälja den och med största sannolikhet köpa den kommande VW Touran med en DSG låda, eftersom den är halvautomat blir jag nog tvungen till att köra med vår kvicka Ford Fiesta ST -06! http://www.fordfiestast.com/images/library/0 Official Press Images/Ford_Fiesta_ST_50.jpg
Jag gillar den, trots lite rost och att den är allmänt opålitlig så har den en plats i mitt hjärta. Lär behålla den tills den blir alldeles för knepig att få igenom besiktningen Dock så är jag sugen på en schysst miljödiesel när pengarna börjar rullar in, förhoppningsvis lite mer pålitlig, ACC(!!!), och annat trevligt...som blåtand så att Spotify i mobilen kommer till sin rätt osv
En Mitsubishi Galant GLSI 95:a Passerar strax 13000 mil.. Klockren dom åren jag ägt den. Funderar på att sälja den till förmån för en Mitsubishi Colt Elegance. Vill ha något som drar ännu mindre soppa.
Här körs det också Saab sedan någon månad tillbaka, en 9-5 2.0T med automat och halvskinn, runt 9500 mil på mätaren, underbar att köra långt med!
Fan kör alla saab för? Jag kör en Saab 900 ng 94a.. Tänkt skrota den i vinter o köpa något vettigt nästa gång .
Kanske för att om man köper en begagnad Saab så får man otroligt mycket bil för pengarna, för samma peng som en otroligt snikutrustad Audi A4 fick jag min nästan fullutrustade Saab, med 3000 mil mindre på mätaren
Kanske.. Men jag köper aldrig mer Saab.. Iofs har jag haft den här skroten i 1.5år nu o betalade 6kkr för den .. Helt "OKEJ" som bruksbil från a till nästan b.