Jo, jag kom på ngr saker till. Småsaker, som man nog vänjer sig vid:
- Jag saknar fler startskärmar. Gissar att det är en vanesak, som tvingar en att strukturera sig bättre

, men på S4an hade jag fem startskärmar, så htc's tre känns fattigt. Fördel i sammanhanget dock, att man kan möblera om på vad-sidan-nu-kallas där alla appar och program ligger! Den sidan blir därmed som en fjärde startsida, märker jag. Det kunde man inte i S2an.
- Jag vill kunna ta bort den sida som är inställd som startsida från fabrik. Dvs den med flödet. Jag är inte intresserad! Vill hellre ha den till egen sida att göra vad jag vill med.
Har för mig att jag funderade på en till, men minns inte nu vad det var så jag återkommer väl igen...
Mer irriterande:
- Jag är inget jättefan av att läsa i landskapsläge och saknar MYCKET att kunna ändra orienteringen genom att dra ner listen från skärmens topp, som man kunde i S2an. När jag tex ligger ner och läser, så vill jag ha porträttläge, men så dyker det upp ett videoklipp jag vill se... då vill jag se det i landskapsläge, men för att få det måste jag klicka på hemknappen för att komma åt widget-ikonen för automatrotering, som jag lagt på en av
startskärmarna. MYCKET irriterande!
Till sist. Det verkar bli en mycket bra tråd det här, där man kan hitta lösningar på sånt man stör sig på! Själv vill jag byta ut två av standardikonerna längst ner på skärmen, men trodde inte att det gick. Nu ser jag att det tydligen går, så det ska jag kika närmare på.
Click to expand...