går i skolan (gymnasiet år1) och men och engagerad i scouterna och fotograferar på fritiden se länk i singaturen
Ooh, en 795 :-) Farsan kör en D8T och är alltid lika jäkla kul att komma på en arbetsplats där det luktar diesel och motorer mullrar. :-D
Ja du... Vad gör jag? Subbar videos, programmerar lite på min app på amatörnivå, väntar på intagningsbesked, tar hand om min familj.
Säljare jobbar med värmepumpar i Göteborgs området. Bara att skicka pm om ni skall köpa pump ;-) Nu Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Jobbar. Eller "knegar" heltid på ett medicintekniskt företag. Allt från renhållning till produktion till packning och distribution. Funkar bra men som det verkar nu kommer jag inte få stanna efter nyår. :-( Men hoppas! Om inte då blir det ut på jobbjakt. Är ännu inte utbildad, utan jobbar hellre så mycket jag får först. Får se om jag kanske plockar upp journalistiken framöver, eller om jag ska våga satsa på den där egna verksamheten som ligger i bakhuvudet...
Går på folkhögskola, ska utbilda mig till sjuksköterska är tanken. Börjar möjligtvis jobba inom vård om en snar framtid. Sen under vår-sommar så kör traktor och gör sådant som görs inom lantbruk (lantbrukardotter), det ni. Det kunde ni inte tro va?
Är det något du kan rekommendera? Mycket tentor/Läsning? Hur är dem du går med, trevliga? Funderat lite på nationalekonomi, men inget är säkert.. Jag pluggar för närvarande samhälle/ekonomi på gymnasiet, tredje året, till fritidsintressen räknas ångest över projektarbete och att gasa runt med valfri bil.
Ja har schysst klass o så och har några personer som ja läst alla kurser med sen är de ofta många nya personer på nya kurser. Nek är ett kul ämne men tyvärr rätt svårt att få jobb i.( om man inte läser master dvs) Sen med läsning och sånt så är de olika för alla men böckerna ligger på ca 400-600 sidor per kurs o i de läser vissa hela boken o andra tar bara material från föreläsningarna. Nästan alla kurser avslutas med tentor. Sent from my X10i using Tapatalk