Åh fan Aldrig sett en D8 i verkligheten. Vi har iofs D10 och D11 hära, men hade vart skoj med en D8 på gården när det ska snöröjas
Vette fan vad som hände, skulle citera ett inlägg i cm10.1-tråden för S4:an Skickat från min GT-I9505 med Tapatalk 4 Beta
Butiksbiträde sedan några år och snart färdigutbildad reseagent/försäljare. Skickat från min C6603 via Tapatalk 2
Har hänt mig förr. Skulle posta en sak i en tråd, inlägget poppade upp i en annan, i helt fel enhetsforum i en tråd långt ifrån det ämne mitt inlägg rörde. Tapatalk 4 Beta här också.
Är ursprungligen grafiker och webbutvecklare på ett företag som gör appar och webbsidor men jag har efter hand råkat skifta fokus till projektledning, försäljning och testning även om jag har inslag av de första två lite då och då. Är det ett litet företag så får man lära sig det mesta tids nog, det är nog bara bra.
Jag jobbar som lagerarbetare och tränar 5-6 dagar i veckan Det är vad den mesta utav min tid går åt till, har även en liten chihuahua som tar upp en del tid också Skickat från min Nexus 7 med Tapatalk 4 Beta
Skulle du rekommendera en värmepump som AC eller ska man satsa på en portabel AC? Det blir sjukt varmt hemma hos mig. Kan knappt sova vissa dagar.