Säljes: Välvårdad ASUS U36SG (laptop)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av spice, 27 jun 2016.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. spice

    spice Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2010
    Inlägg:
    124
    Mottagna gillanden:
    3
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Huawei P30Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Huawei P30Pro
    ROM:
    Q/EMUI11
    Info:
    Nova launcher!
    Platta:
    iPad Air (1st gen)
    ***SÅLD***



    köptes på Webhallen för ett tag sedan (garantin har gått ut, kvitto finnes, enda ägaren)
    Har provat att ha win8 på den men den lyckan var kort, så nu finns home ominstallerat på den igen.
    Troligast brast det på drivrutin fronten och jag brydde mig inte att kolla upp på det
    Laptopen funkar kalas. Har även spelat Diablo3, League of Legends och World of Warcraft på den utan värmeproblem.
    Den har dock mest använts för enklare programmering och lättare kontorsgöra.
    Så den är sparsamt använt som sådan, då den kanske använts nån gång i månaden som mest.

    Speccen:
    2:a gen Intel® Core™ i5-2450M Processor 2.5 GHz (Turbo upp till 3.1GHz)
    · Äkta Windows® 7 Home Premium 64bit
    · Ultralätt och supertunn med en vikt på 1,6kg och en tjocklek på endast 19mm
    · Aluminium-, magnesium- och glasfiberkonstruktion för bästa kombination av vikt, stabilitet och design.
    · Unik nano-ytbeläggning som stöter bort både fingeravtryck, smuts och vatten
    · Automatisk växling mellan grafikkretsar för bättre batteritid eller prestanda
    · NVIDIA® GeForce® GT 610M 1GB VRAM
    · Upp till 10 timmars batteritid- håller fortfarande rätt länge då jag mesta del har den pluggat i väggen UTAN batteri för bevara det.
    · 6GB DDR3 & 500GB 5400rpm hårddisk
    · USB 3.0 port
    · Multi-touch pekplatta
    · 2 års Global Garanti (som gått ut)

    Kartong, skivor, mm finnes. Laptopen har alltid legat i sleeve.
    Lägger i också en usb-lampa (brukar ha det för jobba i mörker)

    Prisförslag 2000+frakt.
    Välkommen med bud.

    Datorn finns i Norrköping, kan också lämnas av i Linköping.

    Tillägg:
    Per förfrågan om datorns skick då:
    Den är väldigt lite använd och mest fungerat som felsökningsburk och resedator. Dock har den knappt rest någonstans.
    Upptäckte i samband med just den förfrågan att min förtred att den skönhets detaljen jag trodde var just bara en detalj, är egentligen en skada. Det är alltså roteringsaxel när man öppnar laptopen på högra sidan, när nätverksuttaget. Om man inte tittar den upp och ner eller bakfriån ser man det inte ens. bild fås per förfrågan.
    I övrigt är det inte en skråma på den.
    Hårddisken har aldrig varit speciellt belastad, om man bortser som några kvällar jag spelat spel på det men det är några kvällar, inget frekvent.
     
    Last edited: 3 jul 2016
  2. spice

    spice Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 mar 2010
    Inlägg:
    124
    Mottagna gillanden:
    3
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Huawei P30Pro

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    Huawei P30Pro
    ROM:
    Q/EMUI11
    Info:
    Nova launcher!
    Platta:
    iPad Air (1st gen)
    Bud 1700 har getts på annan sajt.
    Väntar till på söndag på högre bud.
    :)
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.