I fint skick och inte allt för gammal så känns det ju som ett bra pris, får du med något extra? Har han sagt någon om han använt skärm skydd? Root? Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Han har inte rootat den. Frågade bara om den var fin och inga slag märken eller repor. Det som ingår är det som är orginal inkl 8gb minneskortet. Mobilen är 4 Månader gammal. Får hoppas den är fin. Tungt att sitta 13 mil tbx till Stockholm annars
Sitter med den i handen på jobbet nu. Den är väldigt fin och jäkligt snabb och laggfri mellan skärmarna. Sjukt nöjd än så länge. Nu är det första dagen som sagt och ny laddad. Ska bli kul och se när batteriet dör för första gången
Död? Nej fan. Sjukt nöjd. Men batteri tiden är som sagt inte så bra. Såg ett batteri trick för dhd här på Swedroid. Får prova i helgen.
Lämnade tillbaka min sensation jag köpte för några dagar sedan pga för mycket fel och köpte denna istället fick den billigt dessutom. Slängde in root och senaste cm7.10-rc1 innan jag ens satte i simkortet Kan bara säga att det är en underbar lur..grejat hela dan och kvällen och fortfarande batteri kvar... :-) riktigt snabb,stabil o jättejättebra.. Haft legend innan.. Sent from my Desire HD using Tapatalk
Kul att höra. Jag har inte rootat min ännu utan kör stock 2.3 och tycker telefonen är grym. Vist, batteriet håller ite 2 dygnt men jag laddar ändå alltid min på natten. Kort sagt, grymt nöjd
Känns som det iaf Skit dålig tids uppfattning xD Bra lur allt i allt skulle däremot satsa på något med bättre specs pga krävande spel etc och att skärmen inte är super amoled :/ Hoppas den funkar bra för dig
Överraskande bra telefon tycker jag. Upptäckte det nu när jag använt telefonen ett par dagar att jag har saknat känslan av kvalité som HTC ofta lyckas inpränta i sina telefoner. Dessutom är Sense 3.0 helt fantastiskt för ögat. Batteriet är som väntat på en mobil med sådan här skärm. Skärmhysterin vet vi ju alla att den är helt åt helvete överdriven, den här skärmen duger mer än utmärkt. Skulle aldrig betala fullpris men som en begagnad telefon för kring 3tkr är det en av de absolut intressantaste. Sen kan man inte ställa DHD mot tex nya undret SGS2. SGS2 spelar i en liga för sig.. ett tag till. (Snabbheten var.. imponerande!)
Ja. Finns ingen telefon som är kul om man inte rootar och leker med vad som finns på xda Därför jag bara hade min sgs2 i en vecka.. Köpte den för tidigt. Sent from my HTC Desire HD using Tapatalk
Sense 3,0 i en DHD? Tycker att DHD har bra kvalitet En känsla man inte får när man håller i en Samsung eller SE telefon Sent from my Desire HD using Tapatalk
Sitter på en S2:a men saknar min gamla DHD, sjukt sugen på att fixa mig en igen då Sensation inte verkar vara något vidare
Hur i hela friden kan du få det till att jag skulle vilja sälja min för 1500kr? Haha, läs en gång till och så funderar du en stund