Jag kände att min fråga inte berättigar en ny tråd, men jag hittade ingenstans att ställa den så här får duga
Jag var en av de coola grabbarna som snabbt hoppade på 2.2-uppdateringen när den kom, ni vet den som drogs in igen för att den var kass. Sen var jag ännu häftigare och rootade min telefon och lade in OCLF. När så 2.2 släpptes igen så ville jag ju blänka med mitt bling bling och lägga in den med, så jag avinstallerade OCLF, unrootade mobben och pluggade in den. Icke då. Kies står och tuggar på "Ansluter enheten. Vänta...". Windows ser dock telefonen som en vanlig masslagringsenhet så USB'n är inte brickad, eller vad det nu kallas.
Givetvis dög inte detta för grymma mig så jag, glad i hågen, drog ner Odin 1.3, diverse firmware från samfirmwares.com och satte igång. Ett par liter blod, svett och tårar senare sitter jag här med en najs JPA 2.2-froyo, MEN med ett stort bekymmer. Det finns ingen svensk ordlista i Swype längre. Detta gör att jag inte kan leva och funderar således på självmord, men innan dess tänke jag höra med er om NI känner till någon grym workaround för det?
Tack för att ni tar er tid!
Click to expand...