Vanilla Rom!

Diskussion i 'Hero' startad av Mattica, 10 nov 2009.

  1. Mattica

    Mattica Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 aug 2009
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hej Folk och Hjältar av interweb.
    Min 17 månaders grabb fick tag i Heron idag och pillade allt vad han orkade, och avslutade med att kasta den i golvet.
    Som tur är gick inget sönder. Inte ens en repa! Men när jag väl satt i batteriet och startade telefonen igen, så gav den mig ett val. Antingen kunde jag välja Home Screen, Touch UI eller Toddler Lock (det sista programmet som var igång)

    Jag valde självklart att gå till Home screen, för jag trodde att det var min vanliga hemskärm, men till min förvåning så hamnade man på Androids Homescreen, alltså inte på HTCs vanliga 7sidiga startskärm. Knäppt.

    Det var väl inte så farligt, tänker ni nu. Men nu är det så att varje gång jag trycker på Home-knappen så kommer valet igen, Sense eller Homescreen...

    Vet nån vad som hänt, och hur jag får bort det? Jag har inget intresse i att använda annat än sense -i dagsläget- och vill ha en fungerande homeknapp.

    Hjälp?
     
  2. matkoh

    matkoh Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    17 sept 2009
    Inlägg:
    309
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    Hmmmm.

    Bocka i rutan "Välj som standard" eller något sådant.
     
  3. Skywriter

    Skywriter Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    22 sept 2009
    Inlägg:
    2 433
    Mottagna gillanden:
    142

    MINA ENHETER

  4. Mattica

    Mattica Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    19 aug 2009
    Inlägg:
    68
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Ja Därserman...
    Anledningen till varför detta forum är det överlägset bästa jag varit på!

    Kom rätt snabbt på det där med "choose as default action" efter att jag postat.. men efter att ha läst ovan länkade tråden undrar jag om jag inte ska prova att ha utan sense...
    Aja.. nu vet jag hur man gör iaf...
    Tack!!!