visst, sen kan jag säga att jag var nära att gå en gång så då blev det bättre... bindningstid 24 mån, under den tiden betalar jag 149kr för abb (
tele2 kompis, ringer för detta och har fri sms/mms/ring inom
tele2) + 29 kr för surf bas + 200 kr för mobilen = 378 kr plus startavgift 279 kr tror jag att det var, kommer att frysa abb när jag får mobilen i 6 mån och sedan köpa ut telefonen
200kr*24 mån blir 4 800 kr och då får jag 2 års garanti hos phonehouse, går mobilen sönder så ringer jag dem bara så skickar de en reservmobil och så lägger jag min mobil i paketet och skickar till närmaste phonehouse, vilket är ca 1 timmes bil härifrån
och när jag var nära att gå så lade de till ett bluetoothheadset värt 1 000 kr gratis... rätt så bra deal för en mobil jag ändå hade tänkt att köpa (enligt killen så får jag nordisk och de danska knapparna ska enligt honom funka som genvägsknappar, som på den internationella, sa att jag håller honom för detta

) och jag ska ändå stanna hos
tele2 då alla i min omgivning har
tele2, med den skillnaden att jag har 149 kr i ringpott, vilket gör att jag kan kasta mitt kontantkort med
halebop
edit: har idag tele2 kompis för 49 kr i mån plus surf bas för 29 kr, så jag betalar 78 kr plus det jag har spenderat genom att ringa och skicka sms till folk som inte har tele2 samt öppningsavgiften när jag har ringt till folk som har tele2, så ca 100 kr i mån och då har jag snålat... nu är det slutsnålat
Click to expand...