Vanliga Desire Z finns ju, det är den Nordiska som tagit extra tid. Varför just den nordiska ska ta längre tid än den vanliga kan jag inte svara på men jag antar att det är för att den skapas i så mycket färre exemplar och därför har den internationella fått betydligt högre prio att bli klar i tid.
Enligt komplett.se så kommer den till dem om två dagar, mailade cdon idag (där jag beställt), de hade inget leverensdatum på den och de hade ingen aning om när den skulle komma, enligt den som svarade på mitt mail
Jag pratade med Dustin under eftermiddagen. Deras inköpsavd visste bara att distributören skulle få in under denna vecka MEN inte hur många Dustin skulle bli tilldelade. Tur att man iaf är bland de 5 första bokningarna.
vissa av er har ju blivit mailkompisar med era leverantörer... låter lite som knark, det är nästan komiskt
Det enda svar jag får från dem är att de inte har hört något och att jag ska hålla koll på hemsidan då de kommer uppdatera där så snart de får någon info.
Beställde från Expansys med Swedroid rabatt 150kr 2010-11-15, totalt 5049.25kr inklusive frakt/skatt/rabatt. Återkommer med info kring om de håller utlovad leveranstid. Enligt deras sida har de just nu 80st i lager. En varning för Televaruhuset som ligger bra till på prisjakt. Ett litet sketet Handelsbolag startat för nån månad sen. Läs tråden på Sweclockers.
Jasså det var konstigt för mig har dem sagt att dem har haft möte med htc och förra veckan skulle dem fått den preliminärt men nu väntar jag på svar igen där jag påstår att komplett har bekräftat datum... Får säkert den inte förrän nästa vecka eller nästa igen....Zzzzzz
Priserna verkar droppa rätt fort.. Redan två butiker som säljer för 4650. Iof inga kända butiker då. http://www.prisjakt.nu/produkt.php?p=716217
Jag har fortfarande inte fått något svar dem kanske har fullt upp med att svara på folk som spammar dem med mail....
Hoppas de svarar snart för jag vill få besked ang luren. Första budet var ju i Oktober och är det inge roligt att vänta längre.
Underbart! Kan någon få det bekräftat via telefon eller något kanske? Ska höra av mig till Halebop om dom har något nytt att säga. Nu verkar ju verkligen telefonerna vara på ingång här!! Edit: Halebop säger fortfarande att beräknad leverans är v.47