... och nu (1948) fick jag mitt mail som sa att den var på väg. Jag håller tummarna att den ligger och väntar på mig på vägen hem från jobbet i morgon
Komplett: Skickad Levererade varor 1 st. i leverans 80693xxxx Plockning påbörjad: 2010-11-16T18:53 Färdigpackat: 2010-11-16T18:53 Posten: 16 nov kl 19:12 Posten, Elektronisk förhandsinformation mottagen
Pratade precis med 2020, dom har börjat leverera ut eller kommer göra det i närmaste dagarna. Förhoppningsvis så får jag min telefon imorgon eller i övermorgon!
Har inte heller några högre förväntningar på Katshing längre, tyvärr. Förstår inte vad som hänt för förut var de alltid snabba med att få ut nya lurar.
Det handlar "bara" om hur många de säljer (köper in) Min lokala handlare som är ganska liten har jätte problem med att få hem HTC telefoner trots att de bokar långt i förväg.
Japp. Har precis hämtat ut min på Kompletts hämtbutik i Göteborg. Och ni som är nyfikna på hur det är med åäö, så är snabbknapparna borta. ÅÄÖ är placerade där höger "FN" + förstoringsglas + "?" knapparna är. Skall försöka lägga upp en bild, när jag kommer hem.
Den stora frågan är väl om den kommer med danska bokstäver osv.? Och om man på ett enkelt sätt kan mappa om dessa till valfri funktion, t.ex. en snabbknapp.
Man får väll mätta sig med att sitt tredje gtx 480 snart anländer så glädjer det någon timme iafall....
Någon som vet en butik där det går att klämma på ett riktigt ex av denna (t ex på MediaMarkt eller Elgiganten)?