Våra intryck.

Discussion in 'Desire HD' started by RURAL, Nov 1, 2010.

1. carez

carez Senior Droid Medlem

MINA ENHETER

Om du försiktigt tar av simluckan och sen sätter på den medans du trycker ner övre delen, så sätter den sig bättre

2. atomicboy

atomicboy Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Ha beställt från telenor så har inte fått den ännu men fick chansen att testa en på MM igår, FAN va najs :) Nu längtar jag som bara det ;-)

3. Totten

Totten Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

41 år och blir bara yngre till sinnet.:P

4. ergoforcen

ergoforcen Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Undras om man skulle kunna få någon tillverkare att göra luckorna i metall och matcha färg och känsla på övriga telefonen ,skulle bli ett par gram extra vikt men häftigt nais

Tror jag ska maila runt till säljare av tillbehör och fråga om dom har ,om alla gör det kommer nog dom i sin tur fråga sina leverantörer och någonstans kanske finns en driftig som tar saken till en tillverkare

5. svempa

svempa Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Nåt liknande här. Har faktiskt laboratorietestat min fysiska ålder, det var intressant.

6. emssal

emssal Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

48 år och kvinna :D

7. svempa

svempa Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Min generation är inte särskilt tokiga i den här typen av prylar.

8. jhenrikj

jhenrikj Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Är du säker på att du verkligen har GPS'n igång och inte bara är inpejlad via telefonmasterna?. Första gången man startar GPS'n kan det ta flera minuter innan den fått nån signal. De gröna halvmånarna på skärmen ska lysa fast, inte blinka. Blinkar de så har du inte fått nån kontakt med satelliterna än.

9. Slite

Slite Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Mitt intryck i ett ord:

KÄRLEK!

Fan bästa mobil jag någonsin haft!

10. TazZy

TazZy Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

Haft min mobil sen i Onsdags och fyfan, skärmen är det sjukaste någonsin! Surfa, spela spel eller titta på film, allt är så innåt helvete bra. Dels för att skärmen är så stor och dels för att den är så ljus och klar.

Asskönt när någon ringer, som här om dagen när polaren ringde så var det en ikon att det var hans födelsedag, följt av hans senaste facebookinlägg ;D Blev ju ett "GRATTIS!" när jag svarade, haha jag har ju sämst minne. Men det är just sådana små saker som gör den så awesome!

En annan sak är när man får ett sms så trycker man på lockknappen så kommer hela sms'et i toppen utav mobilen, man behöver inte ens gå in och läsa. Kanske inte det bästa för att läsa ett sms på 1400bokstäver men små sms som "okey!" etc och i tighta sitsar så är det ju helt episkt.

En annan stor sak är ju hur rapp telefonen är, allt är instant och det är få gånger någon hackar eller hänger sig. Och det bästa med telefonen är utan tvekan att göra alla polare med iphone avundsjuka ;DDD Så roligt när dom gråter över sina skärmar ^^

11. Maximus3D

Maximus3D Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Hehe, jag måste hålla med om det Tazzy :) riktigt jäkla najs mobiltelefon som erbjuder så mycket och gör användandet till ett nöje.
    Både program och spel rullar på smärtfritt, mjukt och fint samt snabbt som sjutton.

Ni som fortfarande väntar på era enheter, försök stå ut med den plågsamma långsamma väntan för det är värt det!

/ Magnus

12. kaazlav

kaazlav Kid Droid Medlem

MINA ENHETER

kärlek

13. svempa

svempa Teen Droid Medlem

MINA ENHETER

Måste vara helt nedbrytande att vara utan.

14. Troy

Troy Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

mycket :(

15. gwingis

gwingis Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Någon som har lyckats stänga av knabbvibrationerna? Jag hittar inte inställningen.

Och en sak som jag saknar är en "stänga av att ljud knapp" fanns t.ex en på xperian x10 mini när man höll inne powerknappen. Någon som kan en bra widget för sånt? Helst ska den vara inbakad med andra grejer som bluetooth, wifi osv.

16. RURAL

RURAL Professional Droid Medlem

MINA ENHETER

Har du testat att hålla in volym-ner-knappen? Tar en sekund och ljudet är väck. En extraknapp / app för detta skulle kännas bra onödigt.

17. gwingis

gwingis Youth Droid Medlem

MINA ENHETER

Det är det som är det jobbiga eftersom det finns både ringsignalsnivå och medianivå och den ena stänger inte av den andra. Sen blir det lite extra jobbigt när man har vänjt sig vid en ljudnivå och måste anstränga sig för att placera den nästa gång.

Jag fattar inte hur de kan ha missat en sådan knapp, har väl funnits med i alla mobiler jag ägt innan, så är lite jobbigt att vara utan.

18. nickringo

nickringo Infant Droid Medlem

MINA ENHETER

Hej,
    Detta är mitt första inlägg här.
    Jag har valt mellan Samsung Galaxy och HTC Desire HD. Det jag mest är ute efter är skärmen rent storleksmässigt. 4,3" för DHD mot 4,0" för Galaxyn känns trevligare samt att DHD har utnyttjat ytan för skärmen på ett bättre sätt.
    Dock kan jag direkt säga att jag hade valt Galaxyn om de båda hade lika stora skärmar.
    Måste säga att jag blir förbryllad av alla inlägg här som pekar åt olika håll.
    Kameran och videokameran är usla, menyerna är sega och laggar, samt en skärm som inte kommer i närheten av Galaxyns. Att HTC bara väljer ett batteri med 1250 mAh är ju också lite uppseendeväckande. Du kan ju köpa ett 3000 mAh batteri till Galaxyn och hamna på typ samma vikt som DHD men ändå ha utökad kapacitet.
    Vet att Galaxyägare också har problem men mitt intryck är att Samsung trots allt har lyckats bättre med det mesta.
    Förstår att det har mycket med smaksak och ens behov att göra med.
    Ska dock testa de både sida vid sida vilket jag inte haft möjlighet till än...

19. Kurt45

Kurt45 Kid Droid Medlem

Telefon:
    Samsung S24 Ultra

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung S24 Ultra
    On Off knappen är ju svår att trycka på får ta till nageln ibland. Volym knappen är inte mycke bättre den heller. HTC hade ju bra knappar på Desire hur kan dom börja med så här dåliga knappar till nästa modell.

20. mmm

mmm Baby Droid Medlem

MINA ENHETER

Vet nagra vart mankan kopa extra batterier och de som har dom i lager? det ar val det endaq man kan klagapa :)