Jag tycker den är för hög ibland helt seriöst! Ringde upp någon kundtjänst här om dagen och blev jävligt förvånad över hur högt de va så va tvungen å sänka till halva Ni som klagar på högtalaren; Kolla vilken typ av ljud ni har ställt in på! Jag kollade ett videoklipp här om dagen som jag kunde ändra från surround till de andra två och de var någon av dem som va mycket högre än de andra två. Mitt ljud är som sagt klockrent även på youtube-klipp och tror att detta kanske kan lösa en del problem
våra intryck Skall kolla. Eftersom som många klagar över detta, kanske någon kan komma med en teknisk förändring utan att roota med nåt. Det kan ju inte vara så att ett stort antal hörselskadade valt DHD, eller?
Jag har faktiskt en hörselnedsättning men tycker att samtalsljudet är riktigt bra i DHDn. Då jämför jag med en tvåårig SonyEricsson Walkman, där det blev många "va?". Även om högtalarljudet inte är så mycket att hurra över så är den inte sämre än vad SE:en var. Detta är iofs min första smartphone men måste säga att jag är riktigt nöjd då den har allt som jag behöver (och lite till).
kan inte annat än hålla med föregående talare! Men ni som klagar prova gärna å spela upp ett videoklipp och ändra mellan de olika ljuden och se om de blir bättre för er
Hur ändrar du mellan surround osv då? Hittar inget på inställningar>ljud :S Sent from my Desire HD using Tapatalk
jag spelade in ett eget videoklipp och då är den knappen längst till vänster på skärmen ifall du har den liggandes och ser på klippet. Där borde du hitta de
Hej, Angående kameran, här kommer en test bild från prylportalen.se test av HTC Desire HD. Resten av recensionen kan läsas här: http://www.prylportalen.se/test/Test-mobiltelefon-HTC-Desire-HD-1.376836.html
våra intryck Sisådär bild. Utomhus är värre, för mig. Tycker att testet motsvarar mitt eget tyckande.
Efter en månads användande har jag fortfarande bara "wow" att säga. HTC Desire HD är mig en trogen tjänare och jag har inget att klaga på. Inget. Blir fortfarande pirrig i magen när jag vaknar varje morgon, och ser min underbara telefon.
Har nu blivit en glad HDHD ägare... äntligen så funkar det som man vill... samma känsla som när man fick 2.1 till Heron "-det är så här det skall vara!" Kameran är riktigt bra för att vara mobil kamera! Gällande laddning och dess uthållighet, kan jag inte uttala mig om ännu (fick den igår :-) )
Jag är en glad X10-användare som tog X10:an för den stora 4-tums skärmen. Nu är jag avundsjuk på Er som har en Desire HD med 4,3 tum. Läste igenom denna tråd för att se om ni som skaffat en DHD är nöjda och merparten verkar närstan rulla ut röda mattan för sin DHD. Nästa lur jag skaffar kommer också att ha stor skärm, och då finns DHD i mina tankar. GPU:n är ju en Adreno 205, vilken ger grymma prestanda. Och hur funkar multitouchen i den, är den lika dålig som Desirens eller är den bättre? Jag är väldigt väldigt nöjd med min X10 och tycker den får oförtjänt mycket kritik. Jag förstår inte?? Hur kan jag vara så nöjd och ändå läsa så ofta att "det är en skittelefon", "SE borde lägga ned".
hur kan du tycka att filmer och bilder är dåliga på DHD ? skämtar du eller? Testade min kompis på TV6 Play via webbläsare och det såg tom grymt bra ut, då ser säkert filmer med bra upplösning på sd kort ännu bättre ut
Det är inte som Desire. Desire har "dualtouch" vilket gör att du kan t.ex. "pinch to zoom" och sådant. GÅ in på youtube och skriv: Desire multitouch test och sedan desire hd multitouch test. Visas att även med 4 fingrar på skärmen samtidigt på DHD hänger telefonen med på allt. På vanliga Desire tappar den ena fingret ibland även när det bara är 2 fingrar.