Har nu använt min DHD i två dagar.
Mitt första intryck när jag tog upp den ur boxen var bara wow! Tyngden och känslan jag fick av telefonen var bara kvalité!
Jag är grymt nöjd med DHD så här långt, skärmen är underbar i min mening, telefonen som helhet är snabb och responsiv. HTC Sense gör sig mycket bra på denna lur.
HTC Hero hade jag innan DHD och allt har bara varit positivt gämfört med min Hero.
Jag har inte haft några bekymmer än, proximity sensorn fungerar.
Batteritiden första dagen efter full laddning var ok, innan telefonen dog hann jag med ca 30 min telesamtal (via BT headset), 20talet sms skrivna, överdrivet mycket lekande med apps, spel, surf, 30 talet mail och allmänt testande av telefonen, wifi och bluetooth på hela dagen. Den höll från ca 06 till ~21 på kvällen. Nu andra dagen med DHD så ligger batteriet på 80% efter 5 timmar av lekande så jag tror inte att jag kommer få problem med batteritiden då jag ändå laddar varje natt och åker en hel del bil och kan ladda där med.
Kameran gör jobbet, jag tycker att den tar bra bilder för att vara en mobilkamera att använda när man vill knäppa en snabb bild. Videokameran i 720p ger ett bra resultat så länge det finns ok med ljus.
Har inte tänkt på att testa GPS än.
Har faktiskt inget negativt att skriva om DHD än då jag gämför med min Hero som lämnar en hel del att önska.
Grymt nöjd och ångrar inte mitt köp!

Click to expand...