Varje sak du skriver på nätet påverkar!

Diskussion i 'Trådar som inte leder någonstans' startad av Ara, 18 nov 2016.

  1. Ara

    Ara Android Apprentice Medlem

    Blev medlem:
    14 mar 2015
    Inlägg:
    3 832
    Mottagna gillanden:
    2 160

    MINA ENHETER

    Du vill göra skillnad medan du lever - det vill alla och varje ord du skriver på nätet kommer att göra skillnad - vare sig du vill eller ej.

    Frågan är hur stor skillnad gör varje ord du inte skriver på nätet? Och hur gör du så att varje ord du skriver på nätet får största möjliga påverkan? Självklart beror det på i hög grad vad du skriver, är det bara saker som folk redan skrivit och redan sagt? Eller har du något nytt att komma med?

    Eller så är det så att du säger något gammalt på ett helt nytt sätt? Vilket är det! Något att fundera på. En sak är dock helt klar, vill du påverka och vill du säga något så gör det på nätet och var inte rädd för att säga vad du tycker.

    Vi lever sannolikt bara en gång, så var inte rädd för att tala om vad du tycker, jag är det inte. Jag säger vad jag tycker och det får konsekvenser, men det kan jag ta.

    Ligg inte på dödsbädden och tänk "det borde jag ha sagt.." Jag kommer inte att göra det, jag kommer att säga allt det jag tycker.

    Jag talar om för de jag älskar att jag älskar dem. Jag talar också om för folk som jag ogillar varför jag ogillar dem så de får chansen att ändra sig. Jag har aldrig svårt för att förlåta, livet är för kort för något annat.
     
    Last edited: 18 nov 2016