Va? Ingenting jag såg men det är möjligt. Känns dock som att G6, hur lågt än LG kommer prissätta den, kommer sälja lika dåligt som G5 tyvärr. Det är ju en kanonlur.
När du skrev "pangpris" kom jag att tänka på kampanjen CDON körde strax efter lanseringen i Sverige där de sålde ett antal ex av G6 för 4990:-. Men då tänkte vi nog inte på samma sak, utan du avsåg alltså det nuvarande priset om 5490:- ?
Stämmer. Ber om ursäkt om jag var otydlig. Konkurrerande lurar såsom Galaxy S8 och HTC U11 ligger betydligt högre i pris.
Men har dem skickat paketet än? Dem drar pengarna när paketet skickas, inte när beställningen görs i sej, då reserveras bara pengarna o den reservationen släpps efter 7 dagar ungefär
Inatt drogs det 4793.02 från kontot. Så. Nu har jag låst kortet. Har fått info att den bör levereras 7 juli. Tack er samtliga för hjälpen.
Absolut inte min mening att göra dig ledsen Det är ingen tröst men beställde själv en i helgen och idag sänkte säljaren priset med ca 40 £. Det är nästan omöjligt att vänta in bättre priser, då är risken stor att man inte kommer till skott alls
Det får jag snart reda på beställde en idag, jag läste många betyg från kunder och dom verkar faktisk seriösa.
Den som gör en snabb googling på EUglobalcentral inser snabbt att en beställning därifrån kan vara att leka med elden. Det verkar vara ett ljusskyggt kinesiskt företag som i princip är okontaktbara, speciellt vid ett ev garantiärende, då den enda garantin som finns är via dom. Inte via LG. Även jag blev lockad av priserna, men efter jag läst förtvivlade kunders inlägg i hela europa så insåg jag att man ska hålla sig borta från dom. Långt borta.