jo vid ett garanti ärende får man nog problem där. men vill man ha en H870DS så är det ebay eller amazon som gäller och det är nog lika besvärligt där med garantin.
Tackar för upplysningen. Har inte gjort någon efterforskning själv annat än att jag också noterade att priserna höll en förvånansvärt låg nivå med tanke på att de verkar ha något lager inom EU av namnet att döma.
Jag skulle inte heller köpa från en hemsida som ser ut på det där viset. Lade precis nu en beställning här: http://www.ebay.co.uk/itm/122463211426 3602 kr inkl snabb frakt. Helt SANSLÖST billigt egentligen. Om man kollar annonsen sent på kvällen kan det vara "slut i lager", men ha lite is i magen. Den kommer tillbaka på morgonen igen. Har nu skett två dagar i rad.
Jag köpte min G6:a från den säljaren, la beställningen förra helgen och hade telefonen i fredags. Hade även ett par frågor och de svarade väldigt snabbt både innan beställningen var lagd och efter. De skickade även med en adapter till laddaren. Hur de är att ha att göra med vid ev garantiärende vet jag inte men än så länge är jag positivt överraskad.