Vattenskada

Diskussion i 'Allmänt' startad av -WR-, 21 juni 2011.

1. my05

my05 Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    5

MINA ENHETER

2. -WR-

-WR- Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    117

MINA ENHETER

Tack för tipset! Menar du att det finns en chans att skärmen kan fungera om man bara får bort erosionen?

3. -WR-

-WR- Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    117

MINA ENHETER

Tack, jag har hittat just den delen på andra ställen. Grejen är att digitizern funkar, det är bara skärmen som inte startar.

4. Crozz

Crozz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

mobilproffset.se

Om du nu skulle vilja ta ett säkert alternativ så rekommenderar jag dig Colar AB. När jag tappade min förra lur Acer Liquid i backen så fixade dom min skärm för 1454kr (inklusive moms och frakt). Tog mig nio dagar från att lämna in den på Posten till att hämta den där återigen, postförskott var då betalningsmetoden.

-WR- gillar detta.
  5. -WR-

-WR- Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    117

MINA ENHETER

Fett med tack för tipset! Jag ringde dit precis och snackade med en jävligt schysst gubbe. Priset är mer än tusen spänn mindre än på Ifon.se och han har gedigen erfarenhet. 10 år i gamet. :)

Ska skicka in den, men först skulle jag vilja veta hur man fabriksåterställer den när man inte kan se nåt på skärmen. :/

6. Crozz

Crozz Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    11

MINA ENHETER

Så länge du inte har nakenbilder på dig själv i mobilen så spelar det nog ingen större roll. :) Men jag förstår din oro.

7. -WR-

-WR- Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    117

MINA ENHETER

Haha, nej inga nakenbilder. Inga bilder alls eftersom jag bara hade telefonen i knappt två veckor innan den pajade. Det är väl mest sms, jobbmailen och privata mailen samt inlogg till google/facebook/twitter/flickr. Den måste helt enkelt fabriksåterställas innan jag skickar den.