Vem har gått från iPhone till SGS som jag?

Diskussion i 'Galaxy S - Allmänt' startad av tigersaid, 10 jul 2010.

1. Niklase

Niklase Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Läste i någon artikel att så var fallet, samsungs plan var att ta mkt av iphone o göra det ännu bättre vilket jag också tycker syns på designen och ui. Men ändå är de helt olika med android och iOS.

2. mickeko

mickeko Professional Droid Hedersmedlem

Mottagna gillanden:
    414
    Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy Note 8 (SM-N950F)
    Telefon 2:
    Samsung Galaxy Note 4 (SM-N910F)
    Platta:
    Google Nexus 7 (2013)
    Utgår inte alla från att ta det som finns och göra det bättre? Att man skulle ha siktat på apple på något vis låter mer som spekulation och något en journalist skulle säga för att få någonting som inte är en nyhet att bli en. Inget företag skapar "iphonedödare", det är 100% ett påhitt av media. Alla telefoner är lika mycket "vilken-annan-telefon-som-helst-dödare" som en ny smartphone. Galaxy S är självklart en Iphone3-dödare på precis samma sätt som Iphone4 är det. Men ingen säger så, om Iphone4 varför det? Jo, för att det är fullständigt ologiskt att uttrycka sig på det viset. Det är ologiskt på samma vis att säga något sådant om någon annan telefon också, men det är inte lika uppenbart.

Alltså, jag ser ingen anledning att tro att samsung avsett att specifikt förbättra ios ui, utan det är nog mer att de ville göra en bättre telefon rent allmänt (som alla andra vill). Om jag bakar världens godaste kanelbullar betyder det inte att ditt mål är att vara bättre än mig bara för att du försöker baka själv. Gissar på att du i första hand vill ha goda bullar. :)

Sent from my personal Dis-organizer GT-i9000

3. havretigern

havretigern Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

kan bara instämma helt och hållet.:)

4. infexis

infexis Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    78

MINA ENHETER

+1 :) jag joinar också :D
    bytte bort min gamla iPhone 3GS för några dagar sen till SGS

5. wannebe

wannebe Youth Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    46

MINA ENHETER

Hade 3gs innan (som min dotter nu fått, hon älskar den) men velade mellan iphone 4 o SGS.. Valde SGS och jag är so otroligt nöjd med det valet... Det är utan tvekan den bästa mobilen jag ägt, Gillar alla tweaks och hemskärmar och sånt man kan pyssla med i timmar.. öppenheten är ju alldeles underbar måste jag säga . Kommer nog hålla mig vid Android nu för appel känns väldigt låst och instängt som system nu när man hittat "friheten" ;-)

6. Timpppa

Timpppa Android Veteran Medlem

Mottagna gillanden:
    4 117
    Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max

MINA ENHETER

Operatör:
    Telia och Tele2
    Telefon:
    Iphone 16 Pro Max
    Platta:
    Ipad Pro M1
    Även jag har gått från äpplet till SGS och kan med 100% ärlighet säga att jag är grymt nöjd med det bytet. Då kommer jag ifrån en 3GS och Iphone 4.
    Öppenheten är oslagbar!