Ajdå, såhär ska det ju såklart inte fungera.
Det som är extra tråkigt är att jag inte kan påverka det som händer efter man tryckt på donations-knappen.
Då startas nämligen Fortumos egna tjänst som ska ta hand om transaktionen och går någonting fel så är det upp till Fortumo att avsluta sin tjänst korrekt.
För er som är intresserade, här är koden som körs när man trycker på donationsknappen. (man startar alltså Fortumos egna Intent)
Kod:
Intent payIntent = new Intent(this, MPayDialog.class);
payIntent.putExtra(MPayDialog.KEY_SERVICE, "MyServiceName");
payIntent.putExtra(MPayDialog.KEY_ID, "<your app key from Fortumo>");
payIntent.putExtra(MPayDialog.KEY_SECRET, "<your inApp secret from Fortumo.com>");
payIntent.putExtra(MPayDialog.KEY_PRODUCT, "MyProductName");
payIntent.putExtra(MPayDialog.KEY_CONFIRM, 3);
this.startActivityForResult(payIntent, 1);
Fortumos tjänst för sms betalningar för Android är bara någon månad gammal så förhoppningsvis släpper Fortumo en uppdaterad/stabilare version som jag kan importera till Vem ringde.
Det råd jag kan ge nu för att undvika att flera sms skickas är att ha "is i magen" och vänta några minuter på att ett bekräftelse-sms kommer även om det verkar som att transaktionen har hängt sig.
Men tack för din donation(-erna) och skönt att du inte känner dig ruinerad! 
Mvh
Jarman