Beställde min oneplus den 28/3 och ska få den utkörd idag.
Kan inte klaga på snabbheten i leveransen, lokala åkeriet ringde redan igår och ville lämna den, vi bestämde då både ny dag och jag fick välja tid.
Men UPS i sig, deras system ger tyvärr inget större förtroende för mig när det gäller informationsflödet till privatpersoner.
Har varit en del grötig info de sänt mig, senast inatt mailade dom och sa att mitt paket aldrig lämnat deras terminal nere i Stockholm och att det är spärrat men går ej att hitta i systemet.
Bor 60 mil norr om huvudstaden, så chansade och ringde upp åkaren från igår, han pratade glatt och sa att de hade mitt paket och att det kommer ut senare idag enligt överenskommelsen.
Så ja, nä, vet inte riktigt vad jag ska tro.
Kan tänka mig att deras system mot företag är bättre, samt när leveranserna sker inom storstäderna.
Men då kan de strypa att publicera info helt om de inte riktigt har koll på saken.
Eller så har jag bara en massa otur! 
Slinker in ett svar till posten innan.
Mitt "spårningsnummer" till UPS fick jag fram genom chatten med oneplus kundservice.
Tog 2 min så var det klart, underbart smidigt!
-EDIT-
Cirka en timme efter att jag postade mitt inlägg så hade jag mobilen i handen, klockrent på så vis!
Men förvirrande mkt info både hit och dit från UPS.
//e1520
Last edited: Mar 31, 2017