Jag beställde två S8or från
Comviq den 30e mars. Blev fel med nummerflytt på den ena så den ordern togs bort den 19e. Ny order på den lades på em den 19e och den mobilen (orchid gray) fanns att hämta ut 10:00 den 20e.
Men den ordern som låg kvar, en svart S8a, från den 30 mars är fortfarande fast på "skapad". Jag är inte kund hos
Comviq sedan tidigare och kan därför inte komma åt någon information på mina sidor jag heller.
Kundtjänsten verkar inte ha koll på allt för mkt för tillfället, de kommentarar inte ens när man säger att egentligen borde man haft den i handen den 20e april för det var vad det stod när man förhandbokade, inte att den skickas 20/4. Informationen jag har nu är att de påstår att den inte är skickad alternativt att något är fel.
Egentligen ingen panik att få telefonen här och nu men rätt ska ju vara rätt, blir ju ändå att jag som kund måste slösa tid känns det som.
Click to expand...