Elgiganten är oerhört inkompetenta!
Är grymt besviken på Elgiganten! De har ändrat datum hela tiden nu trots att alla andra fått telefonen till butik så envisas de med att skjuta upp datumet!! Skrev ett argt mail till dem idag där jag förklarade hur besviken jag är!
Hej! Jag skrev till er tidigare och hade åsikter ang. när ni skulle få in i9100, alltså Samsung galaxy s2.
Fick idag ert utskick där ni gjorde reklam för telefonen och tänkte att ni kanske fått in den. Gick då in på er hemsida och såg att datumet ändrats från 2011-05-20 till 2011-05-26?!?!?!
Hur är detta möjligt då det från början var sagt att den skulle komma in kring 2011-05-12? Jag tycker att det är OERHÖRT dåligt av er att det blir på detta vis. Telefonen har kommit till alla andra butiker men inte till er.
Jag förhandsbokade telefonen samt ett abonnemang hos er. Jag var dum nog att teckna abonnemanget tidigare i hopp om att ni skulle hålla det ni sa och leverera telefonen i tid. Uppenbarligen är detta något som ni inte klarar att göra och jag kan säga att det var sista gången jag köpte en vara hos er. Ni har förlorat en kund till Media markt eller någon annan elektronikkedja. Jag vet även, från olika forum, att ni förlorat andra kunder för att ni inte klarar av att leverera som ni säger att ni ska!
Jag tycker att det är riktigt tråkigt att det blir på detta sätt då jag för övrigt anser att ni har trevliga butiker med bra produkter! Riktigt tråkigt!
Vänlig hälsning Fredrik
Kanske lite väl hårt men jag är så besviken! Lika mycket på mig själv dock! Hade jag inte varit dum nog att teckna abonnemanget så hade jag alltid kunnat avboka skiten men det går ju inte nu