Damn, jag förbeställde på NetonNet med. Samma dag de fick upp telefonen. Tog en med plastbakstycke först. Igår så började jag känna tvivel, högg en chatt och ville ändra till svart läder. Inga problem sa de, jag kollade (både dubbel och trippel) att jag skulle behålla min plats i kön och få leverans. Javisst sa han.
Högg tag i ny chatt idag och frågade varför jag inte hade fått någon leveransbekräftelse. Den första jag chattade med blånekade att några telefoner fanns eller hade funnits och de skulle inte komma in hos dem förrän måndag tidigast. Vi blev lite frustrerade på varandra till slut och kom ingenstans.
Högg tag på en ny, hon hade minsann mer koll. Sa att det kom in ett väldigt begränsat antal telefoner som skickades ut direkt. Och när han ändrade min order så satte han mig längst ner i kön, hade han inte gjort det så var jag bland de första.

....
Så, hon lovade mig att han ska skriva ett mail till mig imorgon och förklara vad han har ställt till med och komma med en "lösning"...Dock ser det ut just nu som att jag kanske möjligtvis får en nån gång nästa vecka, kanske.
Hur mycket tycker ni jag ska grilla dem för detta?

Click to expand...