Jag ringer
Tre för att förlänga mitt abb med Optimusen. 399:- pott vill jag ha.
Tre: Ja då får du betala 49:- för telefonen. Jag: Men på Phonehouse(TPH) med samma abbonnemang ingår ju telefonen.
Tre: Jaha men gå till TPH då!
Jag är trogen kund(typ sedan hedenhös) har ni något erbjudande för mig? Ja du kan 50% de första två månaderna. Jag: Det blir en månad gratis då!?
Tre: 50% de två första månaderna får du. Jag: Ja en månad gratis!
Tre: Ja 199+1990400 ja det kanske blir en månad det. Jag: Och för telefonen betalar jag?
Tre: 49:-. Men på TPH kostar telefonen inget då!
Tre: Jo du har en förhöjd månadsavgift på 70:-. Säger han när han är inne på TPH sida. Men du kollar ju fel säger jag och till slut ser han att jag har rätt. Men då får du gå till TPH då säger han igen.
Att säljarna inte tror på en är det värsta jag vet så jag frågar hur lång uppsägningstid jag har och det är tre månaders uppsägningstid. Jag är på vippen att göra slut på mitt långa förhållande med
Tre. Men avvaktade.
Jag undrar går det att säga upp abbonnemanget och ångra uppsägningen under uppsägningstiden?
Click to expand...