Hej Jag ska försöka sammafatta lite vad som står det, kan börja med vad tidningen skriver för sammanfattning. LG optimus 2X är verkligen en comeback för LG, Dual core-processorn, skärmen, hdmi-ut-gången, kameran och stödet för det nya adroid, gör att denna mobil är något ut över det vanliga. Att LG lyckas bli först med den nya processorn och att den troligen blir ensam om den i några månader, och därmed utan konkurrens, är starkt. Jag har sedan länge bestämt mig för att min nästa mobil blir med andriod och som det ser ut kommer modellen heter LG Optimus 2X, den fick betyg 9 i Telefoni och data, samma i Mulitmedia, samma i system och program, användar upplevelse samma där en 9an och en sista 9 i material och kvalitet, dom tycker att designen är solid, samma dom skriver att fil i fantastisk upplösning, dom skriver ang filmning vi har testat möjligheten att spela in video i full hd, , det ser fint ut även om den stora wowupplevelsen uteblir om man är van att sevideo inspelning med exmpelvis iphone4 , samsung galaxy S och htc desire hd, åtminstone så länge man tittar på skärmen, en stor skillnaden mellan videorna inspelade mellan videorna är dock storleken i full hd(1080) är nära det fyrdubbla jämfört med video i vanlig hd (720p), dom skriver att den inbyggda skärmen är på 4 tum och har en upplösning på 800x400 bildpunkter är godkänt, men är inte knivskarp för en mobiltelefon av denna kaliber, skärmen är av lcd-skärm som känns riktigt bra även i solljus, optimus har också bättre batteritid än vad vi är vana vid , jag har under testet upplevt tydligen att mobilen klarar sig längre än många andra modeller innan den behöver få i sig lite mera laddning, hoppas detta stillar er nyfikenhet lite granna
Mvh Herrn
PS kan tala om att tidninge kostar 80 men är tjock och bra
Click to expand...