Fråga: Video - app/inställning för "continuous shoot"?

Diskussion i 'P10-serien' startad av wrkdrojd, 3 sept 2018.

  1. wrkdrojd

    wrkdrojd Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 apr 2013
    Inlägg:
    289
    Mottagna gillanden:
    57

    MINA ENHETER

    Hej,

    Jag har en Huawei P10 idag. Jag skulle vilja ta video, men inte via enstaka klipp utan istället "löpande". Att spela in några sekunder, stoppa, spela in någon minut, stoppa, spela in några sekunder osv.

    Detta gick native på min tidigare telefon (Xiaomi) och jag undrar dels 1) går det native via Huaweis egna stock kamera? 2) känner ni till någon bra app som fixar detta (ifall det inte finns dvs).

    Vore fint om nummer 2 fanns gratis, men jag är också beredd att betala lite om appen är bra.

    Stort tack! :)
     
  2. Snapphane

    Snapphane Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    27 jun 2010
    Inlägg:
    755
    Mottagna gillanden:
    278
    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telenor
    Telefon:
    Galaxy S22
    Övrigt:
    TicWatch E
    Man kan trycka på "paus" när man filmar, det stödjer väl alla telefoner. Men det är kanske inte det du letar efter?
     
  3. wrkdrojd

    wrkdrojd Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 apr 2013
    Inlägg:
    289
    Mottagna gillanden:
    57

    MINA ENHETER

    Tack för svaret! Paus är ungefär vad jag söker efter. Hursomhelst, paus har vissa svagheter då jag inte kan stänga appen (och jag kan inte multi-taska "för länge" får då stänger emui appen åt mig). Det blir således lite bökigt om jag vill filma ut med dagen.

    Tack för din feedback.

    Andra idéer?
     
  4. Jimnie

    Jimnie Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    13 okt 2012
    Inlägg:
    145
    Mottagna gillanden:
    78

    MINA ENHETER

    Blir nog till att klippa och klistra i redigeringsprogram i efterhand som blir smidigast om du vill kunna hoppa mellan appar utan problem.