Men lugna dig lite, du beteer dig som ett litet barn (ber om ursäkt om du tar det som ett personligt påhopp), lite får du lugna dig. Jag menar, det är inte som att ditt liv går under för att du inte får den blåa just den 29

nde utan några dagar senare, eller hur?. Samsung har lovat CDON och ett antal andra återförsäljare att den skall komma den 29

nde, men pga vissa misstag från Samsung själva så blir det inte så, du ska då rikta din lilla ilska mot Samsung och inte CDON.
Vadå "dellevererat med någon töntig skit sak" ? Det är fortfarande en sak som kostar CDON pengar som de har varit snälla och kompenserat för Samsungs misstag, CDON hade inte behövt skicka något. Jag är inget CDON fanboy eller liknande, har endast beställt 1 VoD-film från CDON. Men du riktar din ilska helt fel.
Jag tycker att du skall förklara hur du tänker istället för att fråga hur CDON tänker. Jag tackar för att Swedroid har forumregler, annars hade detta MSG sett rent sagt ut förjävligt.
EDIT: Fast när du ändå har bedrivit ditt lilla krig mot CDON kan du passa på att göra det mot alla andra företag också,
Tele2, Telia,
Telenor,
Halebop, 3 och så vidare, eftersom att det har blivit samma sak för dessa företag också.
Jag antar att du har insikt i hur dem tillverkas, kan du berätta mer då om processen?
Click to expand...