Precis min erfarenhet också, därför jag tog upp det (och har gjort det innan). Trots att jag inte ens skaffat en iPhone 5 än så skriver jag lätt dubbelt så snabbt på min iPhone 4 som på någon android, och dessutom med klart färre fel.
Och, med risk att få några asgarv, jag är av och till helt säker på att jag faktiskt trycker på rätt knappar även på Androiden men att det ändå blir fel, typ när man upprepade gånger trycker på delete/backspace, för att efter 3-4 försök märka att nu blev det plötsligt knappen bredvid trots att jag gör samma rörelse. Det vore ju lätt att tänka att jag själv är halvblind och klumpig och därmed den begränsande faktorn, men då borde jag ju vara det överlag och definitivt inte skriva bästa på den i särklass minsta skärmen.
Testade faktiskt precis nu för första gången att googla lite på detta och inser att det verkar vara långt ifrån bara jag som upplever dessa problem på Android, och att det inte direkt verkar vara något nytt problem heller. Nog för att jag skriver snabbt men inte tusan kan jag väl skriva så snabbt så en high end android inte klarar av att hänga med, då är ju nåt galet
Last edited: 5 april 2013