Vilken alarmklocka använder ni? Söker tips

Diskussion i 'Applikationer' startad av N6290, 25 jul 2018.

  1. N6290

    N6290 Professional Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 sept 2012
    Inlägg:
    3 388
    Mottagna gillanden:
    1 738

    MINA ENHETER

    Jag använder Googles alarmklocka som brukar funka bra, men för några dagar sedan vaknade jag nästan en timme för sent med notifikationen "You missed 2 alarms". Jag har aldrig försovit mig på det sättet innan och stängt av två alarm i sömnen. De ringer i 10 minuter innan de tystnar, jag brukar alltid vakna direkt. Funderar därför på om Googles app har något slags problem. Har funkat nu efteråt när jag testat.

    Söker en alternativ alarmklocka pga denna händelse. En app i reserv helt enkelt. Som vanligt söker jag en så enkel som möjligt, inte massa onödiga funktioner, gärna stabil och snygg design och ingen reklam.
    Tips?

    Det råkar inte finnas någon app som automatiskt hämtar ställda alarm från den inbyggda klockappen, med syftet att två appar ska ringa vid det valda klockslaget, den senare som en backup? Utan att man faktiskt måste ställa in larmet i två appar vill säga.
     
  2. pitrus-

    pitrus- Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    4 sept 2011
    Inlägg:
    1 011
    Mottagna gillanden:
    762
    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus Two

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Vimla
    Telefon:
    OnePlus Two
    ROM:
    Cyanogenmod 13
    Jag har kört med Timely så länge som den har funnits då jag gillar utseendet och aldrig har upplevt några problem.
     
  3. Mikael8.0

    Mikael8.0 Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    2 sept 2013
    Inlägg:
    613
    Mottagna gillanden:
    90
    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Telia
    Telefon:
    Samsung Galaxy S9
    Info:
    PIE
    Platta:
    Samsung Galaxy Tab 2019
    Info:
    4.4
    Övrigt:
    Piggelin & Zeunerts julmust