Vilken androidlur ska jag välja??

Diskussion i 'Allmänt' startad av Kaitracid, 3 nov 2009.

1. Bloodyhell

Bloodyhell Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Hur känns första intrycket Lazze? Är du nöjd att du valde hero?

2. Lazze

Lazze Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Japp, nu har jag haft den några dagar. helt ny på android så jag fattade ingenting första dagen. det har satt sig lite nu. Hero är en MYCKET angenäm upplevelse. äntligen en mobil som är smart. Bytte från SE W950i, smart walkmanmobil, med touchscreen. men den var ju dummare än fan själv jämfört med heron :-)

Allt går snabbt, slickt och jag upplever inte den som laggig eller seg! Det är nice att se hur den själv synkar mot gmails kontakter i bakgrunden. lägg in en bild på nån och den dyker upp av sig själv en lite stund senare på andra stället (dator eller mobil) dock har jag ett litet problem, den har skickar ej över profilbilderna som är hämtade från facebook, vilket den gjorde i början. det fattar jag inte,-än. men telefonen i sig kan rekommenderas. jag är nöjd med mitt köp.

Hade förståss varit kul att ha en acer liquid med snabbare processor, större skärm osv...men jag tror att denna hänger med ett bra tag till. 2.0 kommer ju till så småningom.

Lazze

3. Bloodyhell

Bloodyhell Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Kul att höra dina kommentarer jag är grymt sugen på en Hero också men också på kommande sony ericsson. Får se om jag orkar hålla ut eller skaffar en Hero trots allt.

4. azek

azek Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    7

MINA ENHETER

Hoppas på Acer eller för den delen Googles eventuella mobil, hörde att X10 har möjligheten att välja mellan SE eller androids gränssnitt vilket gör den intressant för mig. Med dem i startblocken har jag ork att vänta men jag har varit rejält nära att skaffa Galaxy eller Hero. Vi går mot ett spännande årskifte helt klart!