Vilken kommande Android matchar iPhone4?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av Pelleponken, 13 jun 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. Pelleponken

    Pelleponken Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 nov 2009
    Inlägg:
    45
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    På jobbet har man bestämt att alla nya mobiler som köps in skall vara iPhones. När det blir dax för mig att byta min Hero så så kommer det förmodligen vara iPhone4 som är aktuell. Så vilken Androidlur skulle vara aktuell för mig att hävda att jag ska ha efter sommaren/hösten men som ändå matchar iPhone4 (jag har lite mer valfrihet än de andra)?
    Tilläggas bör att jag är JÄVLIGT trött på min Hero (1.5) eftersom det ständigt är småstrul med den vilket gör att jag tappat sugen totalt och faktiskt börjat snegla lite på iPhone4.
     
  2. Adyzz

    Adyzz Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    7 apr 2010
    Inlägg:
    691
    Mottagna gillanden:
    2

    MINA ENHETER

    Galaxy S?
     
  3. wmb

    wmb Android Hedersmedlem

    Blev medlem:
    19 okt 2009
    Inlägg:
    7 017
    Mottagna gillanden:
    1 958
    Operatör:
    Halebop

    MINA ENHETER

    Operatör:
    Halebop
    Köp en Iphone, den lär ju sälja som smör och vara tråkig som sirap efter ett tag när du är van med Android och möjlighet till ständig förändring, tyvärr.

    Iphone är perfekt, sett till design och hårdvara. Tyvärr tror jag aldrig jag skulle stå ut utan widgets och 3:e-partsprogram.

    Jag väntar spänt på vad HTC´s nästa drag ska bli, i Desire-klassen
     
  4. Viggo

    Viggo Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    24 mar 2010
    Inlägg:
    306
    Mottagna gillanden:
    10

    MINA ENHETER

    Skulle inte överväga någon android-lur över iphone4 i dagsläget. Men Galaxy S har snarlika specs, sen att android inte använder GPUn i UI, browser m.m är inte så mkt att göra åt.
     
  5. EzZn0

    EzZn0 Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    25 maj 2010
    Inlägg:
    91
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag hoppas att HTC släpper en ny mobil snart. det skulle kanske kunna flytta fokuset från iPhone. Eller så låter de iPhone lanseras utan att göra något för då kommer folk som vanligt hitta problem med mobilen.

    Hoppas att HTC arbetar för fullt/väntar på att släppa en ny mobil.
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.