Vilken kommande telefon ska man köpa?

Diskussion i 'Köpråd och fyndtips' startad av dahu, 11 sept 2010.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. dahu

    dahu Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 sept 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Hej!

    Vet att det kanske finns diverse trådar om detta, men jag hittar inte riktigt vad jag söker. Därför tänkte jag fråga om det är någon snäll människa som vet vilken telefon man ska satsa på som kommer i höst-vinter. Jag är ute efter en tämligen kraftfull telefon (kanske en super men ingen superduper, då jag inte tänker använda den för spel), helst med tangentbord. Riktigt bra skulle det vara om den inte innehåller något egentillverkat skal ovanpå android, så att man kan uppdatera den när nya versioner av android kommer. Vilken telefon ska man köpa?
     
  2. dekadans

    dekadans Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    6 jan 2010
    Inlägg:
    986
    Mottagna gillanden:
    6

    MINA ENHETER

    I USA släpps snart T-Mobile G2, en telefon med fysiskt tangentbord och verkar komma med vanilla Android 2.2. Processorn ligger på 800MHz och den har 512 MB RAM/ROM.
    Inte den bästa telefonen på marknaden om man ser till hårdvaran, men den kommer nog att göra det du vill utan större problem.
    När den kommer till Sverige är oklart, även om det ryktas att HTC kommer att släppa den som HTC Desire Z någon gång de närmaste månaderna.
     
  3. dahu

    dahu Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    11 sept 2010
    Inlägg:
    2
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Tack för ditt svar, men är det inte så att den här HTC'n kommer köra sitt egenutvecklade GUI ovanpå , vilket gör att man måste sitta och vänta på uppdateringar av Android just för den här telefonen?
     
Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.