Fråga: Vilken Launcher?

Diskussion i 'Galaxy S2 - Allmänt' startad av Toanme, 29 sept 2011.

  1. Streetsmart

    Streetsmart Infant Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 okt 2011
    Inlägg:
    6
    Mottagna gillanden:
    0

    MINA ENHETER

    Jag har nyss skaffat en Samsung Galaxy II och Launcher Pro, såg hur grymma hemskärmar flera hade här. Finns det någon enkel förklaring till hur man gör någonstans på nätet, gärna på svenska?
     
  2. Uffetuf

    Uffetuf Kid Droid Medlem

    Blev medlem:
    12 okt 2011
    Inlägg:
    30
    Mottagna gillanden:
    3

    MINA ENHETER

    Jag undrar samma sak!
     
  3. Wassblad

    Wassblad Youth Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2010
    Inlägg:
    142
    Mottagna gillanden:
    1

    MINA ENHETER

    Hur fasen får jag igång themes i TW 4.5? Har laddat hem Black Android theme, installerat och valt. men det vill sig inte. Vad gör jag för fel?
     
  4. yooz1e

    yooz1e Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2011
    Inlägg:
    250
    Mottagna gillanden:
    51

    MINA ENHETER

    Jag har haft min S2 från ungefär mitten av sommaren, och har testat Pro Launcher, Go Launcher och ADW Launcher. Körde på Go Launcher någon vecka men kände att den inte hade riktigt allt. ADW Launcher hade de mesta, men den kändes inte smooth men full versionen "ADW Launcher EX" sades vara annorlunda så jag tänkte.. esh, jag köper den och snabbtestar. Köpt å gjort och är 100% nöjd med pga av att den är väldigt smooth och väldigt många inställningsmöjligheter.
     
  5. yooz1e

    yooz1e Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    14 maj 2011
    Inlägg:
    250
    Mottagna gillanden:
    51

    MINA ENHETER

    Har mest lusläst igenom denna tråd, vet inte om du fick ett riktigt svar av något. Men jag upptäckte samma problem som dig. När man startade om mobilen fick ikonerna tillbaka sitt namn.

    Lösningen blev detta: Tryck på fri yta på hemskärmen, gå sedan in på "Custom shortcut" och sen "Pick your activity" och sedan "Activities" och väl sedan programet därifrån, sen tar du bort namnet å lämnar den rutan helt blank. Whalla, du har en ikon, utan namn! :)