Inte en chans i världen att din telefon håller 3d med den användningen, iaf inte med ett orginalbatteri. Inte ens nära.
De du beskriver är 7timmars användning /dag och dessutom 5 timmarna av dom som suger redigt med batteri. Alla custom roms jag testat och undervoltat till max m.m och av alla jag hört så är batteriet dött eller är nära på om man använder telefonen konstant under 7timmar, speciellt om man surfar mycket och inte använder absolut lägsta ljusinställningarna. Och enligt dig håller din telefon 3d med 21timmars användning(ej viloläge)! 
Tycker själv romen jag har nu har riktigt bra batteritid då jag är uppe i 1d12h nu och är på 60% med skärmen påslagen och telefonen väl använd under 2.5timmar jag haft skärmen på. Massor av surf, kamera användning(både video och foto) sms och röstsamtal under timmarna jag har använder telefonen. Har tänkt se hur länge krämen räcker med skärmen påslagen och tungt använd 6timmar totalt och resten i "viloläge" och fortsätter det som det gjort så kommer batteriet räcka en bit över 4dygn, vilken jag inte hör allt för många får men trots det så har din telefon ungefär 3gånger så bra batteritid 
Och testandet är utan flygplansläge påslaget någongång, dock är 3g avslaget när jag sover och ofta när jag inte använder telefonen, även om jag ungefär var 2a/tredje timme synkar en massa nyheter till mina widgets/appar, mail, facebook, forum m.m.
Last edited: 29 sept 2011