Jag bad om att bli bortglömd hos Vimla så nu är alla mina konton och andra uppgifter raderade (förutom det som alla måste spara i typ 7 år). Känns skönt. Även mitt forumkonto rök på vägen och det är troligen Vimla mfl. glada över. Spelar mig ingen roll. Jag är sjukt klar med Vimla. Härligt när både jag och ungarna med nyare telefoner har både VoWiFi och VoLTE aktiverat (vi kör OnePlus och Samsung hemma). Leveransrapporter för sms som fungerar och något så sjukt som HD-samtal (det har ju inte funnits så länge...harkel). Hängde kvar hos Vimla i över 5 år, tror jag. Så synd att de sabbade det med 2.0. Sa att vi skulle byta så fort vi tvingades på 2.0 men jag hängde ändå kvar några månader till och jäklar vad mycket sämre det blev (flera stora driftstörningar, hd-samtal försvann, leveransrapporter som inte fungerar som de ska, röstbrevlåda med löjligt standardsvar som förde tankarna till lekskolan m.m.). Mitt byte blev ett par hundra kronor dyrare per månad men det är det värt för extratjänsterna (och fungerande bastjänster). Men, tack för den här tiden och ett lycka till skickar jag till er som är kvar. Jag vet att det finns många som är nöjda också. Hoppas innerligt att det fortsätter så. Ärligt alltså.
Last edited: 2 augusti 2021
KTM, night77, Moby och 1 annan gillar detta.