hur ändra man om färgen på "top bar" ? ser ju oerhört snyggt ut med svart som vissa av er har istället för grå
Skriv gärna vilka addons du/ni använder. Som total noob drar jag jättemycket nytta från dessa trådar, men behöver lite mer info om vad som används för att kunna extrahera och applicera på mina egna prylar
kan se vad jag kan hjälpa dig med Glass112 bilder: Bild1: Enbart mappar + Bankdriod.. strömkontrollen: Extended Controls(?) Bild2: SimI clock Bild3: standard kalender
Får väl komma med mitt: Efter att ha sett "Swedroids forums snyggaste hemskärm utsedd" så föll jag för mikil's tema tog det mesta han använde i sitt tema utöver ikonerna + bakgrunden + topbar då det var inte i helt i min smak(samt okunskap hur man ens skulle lösa det ) Theme: MNML Theme Launcher: Launcher Pro Launcher Icons: Standard Launcher dock: Paint Widgets: OneSeven SiMi Clock BattStatt Bakgrund: Någon standard som fanns med telefonen ROM: Japanese Jellyfish RLS7(inte för att det syns)
Launcher: Launcher Pro Plus Launcher Icons: Sauve Launcher dock: vet tyvärr inte, kan dock skickas Widgets: Simi clock + battstatt Bakgrund: från flikie wallpapper app ROM: JJ RLS7 Nu med gingerbread-tema
Vad gör "Launchers" för nåt?? Är det att man får andra snyggare ikoner längst ned för standardapps som Telefon/SMS etc?
Bland annat kan du byta ut Ikoner både i dockan där nere, men även ikoner för Appar. Du kan ställa in mycket annat också. Så som hur antal skärmsidor, diverse storlekar och genvägar. Jag kör Launcher Pro och är väldigt nöjd!
[Insert copy of majkils homescreen here.] ^^ Ska försöka göra något eget till helgen.. pallar inte nu.
Sådär ser min default screen ut på min Blade LauncherPro Plus Battery Indicator Pro Simi clock widget Teneo icons
Grymt snygg bakgrund och klocka. Har du lust och säga vad det är för klocka? Och gärna vart du hittade bakgrunden
Inte mitt screen shot men kan svara på vad det är för klocka. Ser ut som en TypoClock mod som kukkzi har gjort. Du hittar den i tråden Sharing is caring som ligger under Teman och grafik
Bakgrunden hittar du här http://www.narkotikaroteln.org/Shimmer.jpg Jag blev så grymt nöjd med min homescreen nu, att jag fortfarande kör den. Höll på pillade med det där fram och tillbaka hela tiden, men känner mig väldigt nöjd över resultatet. För första gången på länge