Snyggt! Lust att dela väggpappret? Blir aldrig nöjd. Är kanske lite tråkigt nu men jag tycker det är behagligt. Älskar den svarta statusbaren också med cirkelbatteriet. Kör JJ RSL9 med Gingerbread Circle Mod från Modaco. mClock är den enda widgeten
Har bara en liten fråga kan liksom inte så jätte mycket om android, är ny på den sektionen. - Kan man ändra baren som är högst upp på skärmen (aviseringar), utan att ha ett Custom- ROM, använder LauncherPro. (Android 2.1)
Såg att det diskuterades tidigare men det kom aldrig något riktigt svar. Att ta en skärmdump i 2.2: Back + Home..? Funkar inte riktigt för mig. Finns det andra vägar..?
Jag brukar koppla telefonen till datorn och ta skärmdump med hjälp av MyPhoneExplorer. Det programmet är väldigt smidigt. Annars finns ju ett antal appar, t.ex. ShootMe
ShootMe funkade. Såhär bor jag: Använder mig av: Gingerbread Thin Circle. Launcher Pro Ikonerna som länkades i den här tråden (Finns Dark och Light) Beautiful Widgets Extended Controls
Bild 1: SimiClock SimiFolder Battstatt Switchpro OneSeven Bild 2: wp7 ikoner med DesktopVisualizer och x2k2's ikoner(sök på xdas forum så dyker dom upp) battstatt och en tom bild för att beskåda bakgrundsbilden Madelis mAd färgikoner i dockan Sen har jag ett par sidor med LPPs widgets, Kalender, SMS, facebook
Då var man än i mängden med JJ9 nu, känns verkligen bra! Konfiguration ROM: Japanese Jellyfish RLS9 Topbar: DesireSense-JJRLS7-1 Launcher: LauncherPro Plus Klocka: BobClockD3 Bakgrund: Här
Är widgeten som gör det. Ser ut som pixlade 13 553,70 SEK oavsett vad man har på kontot om man kryssar i "dölj widgetsaldo".
Fan vissa har ju klockor som gör mig orolig, tänk hur jävla stor klocka de måste ha i hemmet för att se vad klockan är på lite avstånd om man behöver en hel homescreen på en telefon för de...trots att man har de i statusbaren..aja, vissa hade ju iaf snygga homescreens
Min homescreen Konfiguration ROM: Japanese Jellyfish RLS9 Theme: BlueGingerbread-circlemod-JJELLY Launcher: LauncherPro Plus Klocka: MinimalisticText Övrigt: Pure calendar widget, SwitchPro, Spotify transparent mod, Hockeystats Ikoner: https://swedroid.se/forum/showthread.php?t=33607