Säljes: Vit 16GB Nexus 5 + QI-laddare, svart 32GB Nexus 7 WiFi (2013)

Diskussion i 'Arkiverade annonser' startad av mekanismen, 22 sept 2014.

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.
  1. mekanismen

mekanismen Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    67

MINA ENHETER

Vill nu bli av med mina två Nexusenheter. De har tjänat mig väl men jag har inte längre användning för någon av dem.

Nexus 5an är i perfekt skick förutom en liten repa vid hörlursuttaget. Skärmen på den har varit sprucken men jag har själv lagat den och passade i samma veva på att byta färg på den. Det innebär alltså att gallret vid samtalshögtalaren är vitt, att ramen runt om är blanksvart och att baksidan är vit. Prisidé: 1500-1800kr.

Nexus 7an är även den i perfekt skick förutom en liten repa/spricka (oklart vad det är och hur den uppkommit) på plastramen runt glaset. Inköpt i New York i Oktober förra året. Prisidé: 1000-1500kr. Skickar då med ett Poetic Slimline-cover (med upplåsning/låsnings-funktion).

Officiella QI-laddaren från LG (länk). Köpt från Bazula för snart ett år sen. Har amerikansk väggplugg, men adapter till EU medföljer. Sparsamt använd och gör sig perfekt med både Nexus 5 och 7. Säljes allra helst tillsammans med någon av de ovan nämnda enheterna, annars är det bud som gäller.

Byten kan eventuellt vara intressanta, skicka PM!

Last edited: 22 sept 2014
  2. Norpan111

Norpan111 Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    43

MINA ENHETER

Har en one plus one , 64gb sandsvart. Kanske skulle vara intressant?

Trådstatus:
Stängd för vidare inlägg.