Fråga: Vivo V21 "Bästa" Pris/Prestanda (Kamera) Maj-2021?

Diskussion i 'Övriga Android-telefoner / Kina-telefoner' startad av wrkdrojd, 22 apr 2021.

  1. wrkdrojd

    wrkdrojd Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 apr 2013
    Inlägg:
    289
    Mottagna gillanden:
    57

    MINA ENHETER

    Hej

    Jag fick tillfälle att pröva en Vivo V20 PRO (jag bor i Bangkok, således en ganska bred Vivo skara här) och jag förvånades över hur schysst kameran var. I synnerhet när telefonen säljs för ~300$.

    Jag drog min Huawei P30 Pro i golvet i veckan och tänkte nu köpa någonting nytt. Noterar att Vivo V21 ska släppas inom en månad, och skulle vilja fråga panelen här om ni tycker att detta är den bästa kameran man får för ~350$ ?

    Vivo V21 5G with 44MP OIS Night Selfie camera is coming to India soon

    Jag har inte riktigt hängt med vad Realme m.fl. släppt.

    Varför jag skriver Kamera är helt enkelt för att det är min starkaste förvalspreferens. Kort och gott...

    Tack :D
     
  2. Oceanic

    Oceanic Android Veteran Medlem

    Blev medlem:
    26 dec 2010
    Inlägg:
    9 386
    Mottagna gillanden:
    4 139
    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA

    MINA ENHETER

    Operatör:
    FELLO
    Telefon:
    XIAOMI Mi 11 ULTRA
    Vivo har väldigt bra färg och exposure.. Är väl skärpan som saknas lite.. Men deras färger påminner om iPhone
     
  3. wrkdrojd

    wrkdrojd Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    16 apr 2013
    Inlägg:
    289
    Mottagna gillanden:
    57

    MINA ENHETER

    Tänkte bara säga att jag fick köpt en Vivo V21 idag för 2950:- netto (+ en trådlös högtalare som pre-booking gift). Det är helt löjligt vilken kamera och telefon man får för liten peng numera.

    Är tyvärr ingen referenstestare som er andra i forumet, men jag upplever den ett steg upp från Huawei P30 om det säger något.