Fråga: Watch5 pro eller behålla

Diskussion i 'Samsung Galaxy Watch 5 (Wear OS)' startad av Gurra202, 10 aug 2022.

  1. Gurra202

    Gurra202 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 jul 2015
    Inlägg:
    329
    Mottagna gillanden:
    129
    Ja har en garmin fenix6x me funderar p0 watch 5pro. Byter man ner sig tro? Gillar ju att följa tränings "framgång"

    Tankar ni som är lite mer insatta kanske.
     
  2. kupster

    kupster Adult Droid Medlem

    Blev medlem:
    10 jul 2012
    Inlägg:
    815
    Mottagna gillanden:
    335

    MINA ENHETER

    Beror på. Gillar du garmins app?
    Jag tyckte den va jobbig när jag hade Garmin.
    Men s-health är inte heller nån höjdare. Dock gillar jag kombinationen med en tränlnhsklocka och smartklockor. Har varit nöjd med min Suunto 7 som jag ansåg va den bästa kombon av båda världar. Kör en galaxy watch 4 nu och tycker den är ok. Dock är gps loggningen inte lika bra som på Suunton. Men garmins 6 serie va också rätt kass på de har jag för mig
     
    Last edited: 17 aug 2022
  3. art0101

    art0101 Teen Droid Medlem

    Blev medlem:
    29 dec 2010
    Inlägg:
    497
    Mottagna gillanden:
    337

    MINA ENHETER

    Haft såväl Samsung Watch (tidigare versioner dock), Garmin Fenix 6x, och Apple Watch 7. För ren träning (för min del löpning, workouts och numera också golf) så är Garmin oslagbar. Apple Watch 7 gillade jag designen och smartwatch funktionerna. Samsung Watch (tidigare versioner) tycker jag inte riktigt nådde upp till dessa. Nu har jag Epix 2 och den passar mig perfekt som träningsklocka.

    Men behoven är olika. Eftersom du ställer dig själv frågan, så kanske det kan vara värt att testa något nytt...
     
    Kristy gillar detta.
  4. Klurre

    Klurre Senior Droid Medlem

    Blev medlem:
    8 sept 2016
    Inlägg:
    1 622
    Mottagna gillanden:
    756

    MINA ENHETER

    Köp en Tickwatch pro 3 ultra för 2500 spänn på Amazon.