Whats going on.. fake eller inte?

Diskussion i 'Off Topic' startad av marcusn97, 5 dec 2011.

1. droidbobby

droidbobby Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    108

MINA ENHETER

2. babydroid

babydroid Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    286
    Telefon:
    Samsung Galaxy s9+

MINA ENHETER

Telefon:
    Samsung Galaxy s9+
    Telefon 2:
    Oneplus 5t
    Platta:
    IPad Pro 11”
    För mig spelar det ingen roll ombdet är fake eller inte. Detta borde visas överallt. Så att dessa människor som mobbar och slår andra förstår vad de gör. Det är så hemskt allt det här så man vill bara lägga sig ner och gråta.

Fyfan för mobbare.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk

3. marcusn97

marcusn97 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

4. marcusn97

marcusn97 Kid Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    14

MINA ENHETER

Nu är jag hundra på att det är sant, han har uppdaterat texten i sitt klipp eller information. Så här skrev han:

UPDATE, PLEASE READ
    To all my friends and supporters,
    I made this video 4 months ago just before school was about to start. I was 13. It was a very emotionally dark time in my life. I made the video at 4:00am in the morning; I hadn't been sleeping at night for a long time, too many things going on in my head. I was dreading going back to school and I had not come out to my family yet. Only my closest friends knew. I didn't know how to say what I needed to say. All I could think about were all the bad things that had been happening at school last year, every year for that matter. I just couldn't bare to go through that anymore. I was done being fake happy, pretending hateful words didn't hurt, done hiding it from my family.
    So this video was made for my friends that had moved on to High School who were worried for me, to say to them that I was going to take a stand, and to the haters at my middle school that I'm not going anywhere. I am who I am. I posted the video here and told people were to find it. That was it.
    My friends were moved by the video and thought I did something important. I was encouraged to upload it to my Facebook page so more people could see it. Maybe it could help someone else going through the same thing. So I linked it Dec. 1st. My Parents saw it for the first time Dec, 2nd.
    Then..... all this happened.
    I never expected in a million years that it would have such a wonderful impact on so many people. I am truly humbled and truly thankful for all the love, encouragement and support from people all over the world. It's been incredibly overwhelming. I don't know what to say. Thank you so, so much!
    Lastly, yes you have seen me happy in a couple short videos replies I posted; I would think that would be a good thing , and yes I do have friends, my High School friends, and I have made friends because when I came out they realized that they had hurt me and that they fealt sorry. The video is real, and true.
    In the last few months everything eventually came out in the open, I felt a huge weight off my shoulders; I'm happy, I'm excepted for who I am, I'm more confident and feel stronger every day.
    Thank you all, Love and peace to all who are hurting.
    Jonah Mowry

5. droidbobby

droidbobby Senior Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    108

MINA ENHETER

härligt att grabben mår bra! ;]

6. Devablo

Devablo Teen Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    18

MINA ENHETER

Tur! Äntligen säker.

Sent from my HTC Wildfire using Tapatalk

7. robot

robot Adult Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    159

MINA ENHETER

Varför ska alla hålla på med 'troll' och sånt trams?

För det första tycker jag inte att man ska använda sig av hans riktiga namn, tror han själv kommer ångra sig en dag.

Videon var väldigt lyckat på det viset att han lyckades visa för 5 miljoner personer hur det känns att vara mobbad som barn. Och han lyckades. Men naturligtvis finns det alltid skeptiker och hatare, speciellt på Youtube där många skaffar sig ett konto för att "dislike" videor och skriva förolämpande kommentarer.

8. Frodda

Frodda Infant Droid Medlem

Mottagna gillanden:
    0

MINA ENHETER

Spelar ingen roll fejk eller inte!

Förstår ni hur många barn det är varje dag som går till skolan och mår precis som han beskriver ?
    Fyfan, jag önskar jag kunde stå brevid och hjälpa dom..

9. Ascii

Ascii Android Expert Medlem

Mottagna gillanden:
    3 144

MINA ENHETER

Så som den pojken känner/kände, kände jag i några år i grundskolan. Fy fan.