Wifog supporten fungerar bättre än någon gång. Man får svar/hjälp samma dag eller dagen efter, och det ser ut for att Klara (så heter hon som styr supporten) är rätt så kunnig.
Hon har den senaste månaden slagit i hop mina två oregistrerade konton med mitt registrerade huvudkonto, och jag har fått behålla mina "gamla" poäng, och saldon.
Har nu ett konto med tre registrerade och BankID verifierade SIM-kort. Iom mina gamla poäng har slagits ihop till en pott kan jag använda dom oberoende till TopUps på alla tre SIM-korten.
Bättre än så kan det inte bli!
Sen skickar dom med supportsvaren ut en länk till Wifogs konto på Trustpilot för att bli betygsatt av sina användare. Jag gissar att dom uppskattar en värdering iom att dom har öppnat ett konto på Trustpilot. Det enklaste är att logga in på Trustpilot via Facebook om man vill betygsätte dom.
Wifog Sverige AB bedömdes som "Utmärkt" med 4,4 / 5 på Trustpilot
Ett litet tips, om man ska byta mailadress på sitt konto, (jag gjorde det), måste man ha tillgång till den gamla mailadressen då man är tvungen att bekräfta bytet från den. Om man inte har tillgång til den gamla mailenadressen är det ingen vits ens att försöka, kontakta då supporten annars blir det bara problem om man inte kan bekräfta bytet.
Kom också ihåg att den första februari slutar SIM-kort som inte är BankID-verifierad att fungera, och kontot blir raderad.
Click to expand...