Har haft det i några timmar nu o första intrycket är att det e riktigt n1 Sent from my U20i using Tapatalk
Är det bara jag som har problem att stänga av PC-klienten? Kryssar jag ner den lägger sig en ikon nere vid klockan där jag bara kan byta låt och pausa.
Funkar kanon Tar nog hellre denna än spotify då jag redan har hittat låtar spotify inte har. (Installerade för 15min sen)
Ganska fint att sitta här på jobbet o lyssna på "Tove Styrkes förfestlista". Som att förfesta med Tove - galet! ^^
Tror inte att dom kan dra pengar, på hemsidan står det ju att det är gratis så länge betan varar iaf. "TESTA GRATIS WiMP är tillgänglig i en stängd betaversion. Vi delar ut ett begränsat antal nya betatestkonton varje dag, sms:a BETA till 72100 för att anmäla ditt intresse! Sms kostnad enligt varje abonnemang och operatörs kostnad" Detta programmet är ju annars riktigt nice. Flyter på riktigt bra med min MacBook Jag har inte testat det på PC ännu.
Testat Också nu Fungerar riktigt riktigt bra tkr jag. Gött att man kan köra offline, och att även låtarna inte är mer än 1.8 mb per stycket så att säga Även bra ljud!
fast jag sitter hemma och kör via wlan så tar det långt tid att ladda vissa låtar. några som har samma problem?
Bra tips! Gillar klienten på PC (har ingen tele att testa med för tillfället) dock är utbudet lite klent, är ganska mycket musik jag inte hittar men det är väl priset jag får betala när jag inte lyssnar på mainstream radioskval
Detta har INGET med Telenor att göra, WiMP är förvisso Norskt men det är det Svenska företaget Aspiro som står bakom denna satsning helt.
har testat i 15-20 min å utbuds mässigt ligger den väl på samma nivå som spotify för min musiksmak... Men med hanteringen av favoriter så vinner Wimp på K.O. , det är mer eller mindre precis som jag velat att spotify ska ha det och aldrig fattat varför dom inte har det... fortsätter den övertyga så blir det nog att gå över helt till denna
har vunnit några biljetter till nåt evenmang hostat av wimp imorgon på nalen i sthlm men har inte tid att gå så är det nån som vill gå och ta med en vän åldergräns 18år bira till musiken och ett gäng band som lirar bla donkeyboy, skicka ett pm så skänker jag bort dom alltså 2st men behöver namnen omgående
Ngn som hört hur länge de ska köra beta? Söker dessutom en möjlighet till kontakt med dem - har några frågor och förslag..